donderdag 4 oktober 2012

IK WIL VERHUIZEN!!

Pfff, ik dacht er staan zoveel huizen te koop... appeltje-eitje!
Maar wat is het moeilijk zeg!
Het ene huis vindt Karsten leuk en ik niet... En andersom is natuurlijk ook het geval..
Ik ben gek op Mini plaatjes huizenboerderijachtige, met balkenMini plaatjes huizen en houtkachels... Huizen waar ik nog wat aan kan veranderen, ja.. klussen dus...
Karsten houdt meer van Huizen mini plaatjes strakke- kant en klare- zoHuizen mini plaatjes in te trekken huizen..
Je leert elkaar weer op een andere manier kennen, zeg maar.
Hebben denk ik al meer dan honderd huizen bekeken op internet. Eerst alleen in Oud-Beijerland, toen er net ff buiten en nu kijken we al op een afstand van 20 km.
Nu 4 huizen van binnen bekeken met makelaars..
De eerste in Obl. zelfs 2 keer geweest en toen de eerste keer geboden (vrij laag, maar het huis is veel te duur voor dat huis...) (kennen veel mensen uit die buurt met zelfde soort huizen, dus we weten iets meer...) en zij gingen daar weer ver boven zitten..
Een tweede keer geboden, maar helaas weer afgeketst..
En dan moet je op zoek naar een volgende huis...
Zo was het tweede huis mijn Liefde smileys droomhuis Liefde smileys, ook toen we binnen waren. Goed... er moet het één en ander aan gebeuren. Maar Kars zag het niet zitten...
Toen kwam de open huizendag...
2 huizen bekeken in Oud-Beijerland. Van de één werd ik een btje depri.. aan alle kanten huizen..van alle kanten kon er in de tuin gekeken worden. Nee, dank je..
Huizen
Het andere huis was wel leuk, maar kleiner dan waar we nu in wonen..
Met een lijst in de hand (waar we 12 huizen op hadden geschreven..)de Hoekse Waard doorgereden, maar daar zat ook niet veel bij...
Te oud.. Te afgelegen... Te klein.. veeeel te groot.. Toch te duur...enz enz
 
Maandag zag ik ineens weer een leukHuizen mini plaatjes huis niet ver van Obl. Kars gebeld en 's avonds zijn we er nog naar toe gereden. We hadden er allebei een goed gevoel bij.Applaus smileys Adviseur gebeld, heeft ons gezegt hoe we het aan moesten pakken.
Dinsdag naar de makelaar gebeld...
Boze smileys   Is het net verkocht!!!  Boze smileys
Flinke domper weer!!
Verdrietige smileys
Ze hebben ons wel op een lijst gezet, dus als het niet door gaat voor die mensen...
Er komt na drie dagen dan op de site te staan dat het huis is verkocht onder voorbehoud...
Ik kijk iedere dag, staat nog steeds te koop... Als het dan goed is (of fout in ons geval) moet het er morgen bij komen te staan...
Zucht... Zuchtend en wachtend smileys
Ondertussen weer 2 dagen het internet doorgeplozen...Zijn zelfs aan het kijken naar de wat duurdere huizen, maar die ene blijft in ons hoofd zitten..
Iemand zei: je moet genieten van huizen kijken...
Nee schuddende smiley
Ik vind er geen moer meer aan!!
 

1 opmerking:

Tante M zei

Oooooo Wat spannend