donderdag 25 oktober 2012

Wat nu?


Nu gaan er raderen draaien..
Er moet een taxateur komen voor de bank (ze willen weten hoeveel het huis waard is...) en er moet een bouwkundigrapport komen (moet ook van de bank...).
Ik wil gewoon verhuizen!!
Verhuizer beroepen plaatjes
We kregen van de bank eerst te horen dat we waarschijnlijk per 1 januari ons huis in mochten...
AAAAh!!
Ik wil er voor de kerst in!!
Dat gaat nu waarschijnlijk wel lukken, maar dan 21 december...
Fijn, dan...
Dan heb ik 3 dagen de tijd om te verhuizen én er een gezellige kerstboel van te maken..
Kerstbomen plaatjes
Wat duurt er dan zolang!!
Mensen zijn al uit het huis...
En raar hoor, want eergisteren is dan de laatste keer geweest dat ik in mijn huis was en dan moet ik twee maanden wachten voordat ik het weer zie...
Crazy smileys
Dus nee pap.... geen rust...nog niet...

Geen opmerkingen: