maandag 26 november 2012

Weekend in het Hof van Saksen

Herfst smileys
Het was heel gezellig met de fam. Reints in Nooitgedacht.
Echt goed weer was het niet...
 Herfst smileys
Het was echt herfst, wat ook wel mooi is!!
Zoals je kunt zien op de foto hieronder was de overkant niet te zien.
Zondag waaide het zo hard dat de mist wel weg was, maar het maakte het gevoelstemperatuur er niet beter op!!
Herfst smileys
Wel veel gelachen en lekker gegeten!
Vooral gelachen toen we met de hele familie op een pondje stonden en je je via een touw naar de overkant moest trekken.
Herfst smileys
 Het waaide zo hard dat het water over de bodem sloeg en we de laatste paar meter niet meer vooruit kwamen!
 
Onderweg naar het zwembad
 
 
Uitzicht vanuit het huisje
 
En toen stond er ineens op mijn scherm dat ik geen foto's meer mag uploaden...
Heb mijn limiet bereikt... En nu?
Ik ga het morgen nog eens proberen, anders ga ik een nieuw blog maken...
Wat een onzin!!
 

1 opmerking:

Tante M zei

Ik mis het
Tante M